Meest gestelde vragen

  1. Hoe winkel ik op de site?
    U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u rechtsboven steeds het aantal artikelen en totaalbedrag dat u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

  2. Zijn de prijzen inclusief btw?
    Alle prijzen op onze website zijn inlcusief btw. Vanaf 1 juli 2021 gelden er nieuwe btw-regels voor e-commerce in de EU. De productprijzen zijn nu afhankelijk van uw verzendadres (land) in uw account en kunnen daarom verschillen van de prijzen die u ziet wanneer u niet bent ingelogd.

  3. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
    Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op “afrekenen”. Hier kunt u de verzendmethode kiezen en aangeven of uw bestelling in kadopapier verpakt moet worden. U kiest de betaalmethode en klikt op “bestel”. Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

  4. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
    Heeft u uw bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen, dan kunt u het beste nog 7 dagen wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “klantenservice” links onderaan deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU: houdt u er rekening mee dat er een kleine kans is op vertraging bij de douane. Wij hebben hier geen controle over. Als u op "Mijn Account” gaat en daarna op “Mijn orders” kunt u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling bekijken.

  5. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Als u op “Mijn Account” rechts op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.

  6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden

  7. Wat is de status van mijn bestelling?
    U gaat op “Mijn Account” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders"” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.

  8. Waarvoor dient een eigen account?
    Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek.

  9. Heb ik garantie op mijn artikelen?
    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

  10. Hoe kan ik een klacht indienen?
    Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het Contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  11. Wat is jullie beleid met betrekking tot (product) reviews?

    Wij verzamelen reviews via Feedback Company.

    Een review mag worden geschreven op basis van een aankoop en/of ervaring. Het contact met de klantenservice kan bijvoorbeeld doorgaan als ervaring. Wij hebben op elke reviewpagina een button zitten om transparant te blijven, zo kunnen consumenten met een ervaring die geen uitnodiging van het bedrijf ontvangen ook een review schrijven.

    Doordat we met een onafhankelijke review partij werken, is de transparantie groter. Feedback Company voert regelmatig onderzoeken uit om de echtheid van reviews zoveel mogelijk te kunnen garanderen. Er worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst. Er worden geen betaalde reviews geplaatst. Een review die niet aan de huisregels van Feedback Company voldoet wordt niet geplaatst.

    Een review wordt maximaal 7 dagen op on-hold gezet zodat er tijd is om uit te zoeken of een eventuele klacht die van een consument afkomt ook daadwerkelijk een ervaring heeft gehad. Tevens is er op deze manier de kans om te kijken of de klacht kan worden opgelost en kan de consument gevraagd worden om de review te herzien.

    Voor meer informatie zie: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/policy-review-wetgeving/