Gratis verzending v.a.€ 50,-   Morgen in huis (bestel voor 19:00, op vrijdag voor 17:30)*   Klantenservice: +31 (0)206701705  thuiswinkelThuiswinkel Waarborg

Meest gestelde vragen

  1. Hoe winkel ik op de site?
  2. Zijn de prijzen inclusief btw?
  3. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
  4. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
  5. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
  6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  7. Wat is de status van mijn bestelling?
  8. Waarvoor dient een eigen account?
  9. Heb ik garantie op mijn artikelen?
  10. Hoe kan ik een klacht indienen?

  1. Hoe winkel ik op de site?
    U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u rechtsboven steeds het aantal artikelen en totaalbedrag dat u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

    [Naar boven]

  2. Zijn de prijzen inclusief btw?
    Alle prijzen op onze website zijn inlcusief btw.

    [Naar boven]

  3. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
    Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op “afrekenen”. Hier kunt u de verzendmethode kiezen en aangeven of uw bestelling in kadopapier verpakt moet worden. U kiest de betaalmethode en klikt op “bestel”. Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

    [Naar boven]

  4. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
    ls u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog 2 tot 3 weken wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “klantenservice” links onderaan deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU: houdt u er rekening mee dat er een kleine kans is op vertraging bij de douane. Wij hebben hier geen controle over. Als u op "Mijn Account” gaat en daarna op “Mijn orders” kunt u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling bekijken.

    [Naar boven]

  5. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Als u op “Mijn Account” rechts op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.

    [Naar boven]

  6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden

    [Naar boven]

  7. Wat is de status van mijn bestelling?
    U gaat op “Mijn Account” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders"” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.

    [Naar boven]

  8. Waarvoor dient een eigen account?
    Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek.

    [Naar boven]

  9. Heb ik garantie op mijn artikelen?
    Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    [Naar boven]

  10. Hoe kan ik een klacht indienen?
    Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het Contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    [Naar boven]